Another day in paradise

...ja idag känns det verkligen som att jag vaknat i Paradiset. Eller det gör det iofs varje solig morgon. Gräset är grönt, träden gröna, fåglarna kvittrar...kan man bli annat än lycklig? Der är underbart att vara uppe tidigt (?) på morgonen när det är alldeles lugnt överallt. Nä nu får jag styra till mig, börjar låta lite väl klämkäckt. Och sån är ju inte jag.

Vad ska jag göra idag då? Jag har en cykel med barnstol på, så möjligheterna är oändliga! Nån som vill ha besök av oss? Nähä...inte det...

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Tänk om vi bodde närmare varandra - promma i solen, jag med en Latte Grande, du med nåt mindre koffeinstinnt. Jag pratandes som en speedad espressomaskin efter min Latte Grande. Mysigt eller hur?

2008-05-27 @ 07:58:39
Postat av: LoG

Oh yes! Jag med en termos te. I solen. Åh vilka vackra ord...te och sol. Varför ska du bo i världens ände? Till M-fors orkar man ju inte cykla! Tänk va roligt småbruttorna skulle ha medans vi drack latte. Förrsten så överväger både jag och Jimmy att börja igen. Med kaffe alltså.

2008-05-27 @ 08:02:54
Postat av: Ullis

Jaa, väx upp vettja och drick kaffe som vanligt folk :) Kan du inte cykla in till stan och ta en lunch med mig :) Börjar du nu, så hinner ni.

2008-05-27 @ 08:10:56
Postat av: LoG

Alltså¨för min del är det ingen fara...men jag antar att bebis inte vill sitta därbak så länge, för det kan ju ta sin lilla tid att komma fram ;)



Har fått för mig att kaffe inte är bra, te är inte farligt på samma sätt. Allt som inte Mamma höll på med är ofarligt. Man blir skadad. Jag försöker göra mitt liv så olikt hennes som det bara går.

2008-05-27 @ 08:23:02
Postat av: Tågmamman

Har druckit 3 koppar redan, annars kan jag inte svenska. P förbereder bryggaren varje morgon så jag likt en grottmänniska bara behöver grymta och trycka på play.

2008-05-27 @ 08:23:39
Postat av: Annica

Jag har muffins och lite kakor. En thepåse kan jag nog också gräva fram. ;-)

Sandlåda, leksaker och gungar finns med.

Lagom cykelavstånd med...

Jag kanske också är ett kap? L

2008-05-27 @ 08:39:32
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Oj oj oj. Konkurrens!! Det gillar jag inte. (eller får jag flytta in hos dig? Me like muffins!)

2008-05-27 @ 08:42:33
Postat av: LoG

Alla kan bo hos Annica. Va trevligt!

2008-05-27 @ 09:47:31
Postat av: Elin & Odin

Men jag håller mig väl inom kommunens gränser?! Det skulle kunna bädda för ett besök. ;) Himlans trevligt det vore!

Men innan dess är det nog bäst att jag följer dina städråd. Bombnedslag.

2008-05-27 @ 11:15:27
URL: http://odins.blogg.se/
Postat av: totti

sätt A-H på en hoj och kom hit, den kvinnan verkar aldrig få tummen ur och komma hit men kanske om du tjatar ;) Inte idag då iof eftersom jag inte vill se en männsika idag, men gärna nån annan dag.. sesså, till fagga är det inte långt! Rör på göten.

2008-05-27 @ 18:35:57
Postat av: LoG

Totti- Jag jobbar för fullt på att få A-H på en hoj! Igår gav jag bort min gamla puch-pärla till henne, punkteringen ska bara lagas:)

2008-05-27 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0