*#?&!%

Om jag för en gångs skull skriver nåt seriöst här så skiter ni fullständigt i det. Eller hur?
Det förra inlägget bryr ni er helt enkelt inte om, för jag vet att ni har läst, statistiken skvallrar.
Ni vill inte att jag ska ta fram den allvarliga sidan, för den finns där, jag lovar. Jag blir OFTA upprörd över saker jag läser om i tidningar eller ser på tv. Men nä, det skiter ni som sagt i. Och jag lyder såklart. Det är ju lika mycket för er, som för min egen skull jag skriver.

Hade jag haft en massa sponsorer som gav mig kläder/varuprover och diverse summor (50 000 i veckan!!) för en liten reklamannons på min blogg, så skulle det garanterat legat en massa bilder här nu. Bilder på det jag och mina barn handlade på stan igår och bilder på mig i alla möjliga olika utstyrslar, men jag orkar inte knäppa kort på allt och sedan lägga in allt här. Men, som sagt...för pengar kan jag göra det mesta. Blir skriftligt istället...min son köpte en jättesuperfin skattkista på Krabat, som f ö är våran favoritaffär när det gäller leksaker. Bebis köpte en maracas-skallra som hon glatt spelar på hela tiden. Jag själv köpte en rosa bricka, underlättar mitt latte-liv. Ja teé-liv skulle man kanske kunna säga. Te är förresten trendigt som tusan. Tur jag slutade dricka kaffe när jag blev gravid, man vill ju inte vara otrendig :/  Som om det var därför liksom. Sen köpte jag saker som ni inte har nåt med att göra. Hahahahaaa...

Man blir trött av att vara på stan med två barn. Det skulle såklart ridas på drakar och ätas glass (bildbevis kommer när jag orkar tömma kameran) sen avslutades allt med middag på MAX i Birsta. Kom hem 19.30, tog ett bad och somnade sött mitt i ESC. Lika bra det.

Nu ska jag hänga tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0