Jag och Joakim Cans

Det här är inte bra. Min bebis har fått syn på mina fransgardiner, och jag förstår att det är enormt spännande att känna på dem. Men när man kan ta sig fram till dem själv med hjälp av gå-stol, börjar det bli farligt. Rätt vad det är så har hon ryckt ner hela gardinstången och fått den i lilla huvudet. Måste nog ta bort gardinerna. Det är nog det enda sättet jag kan vinna det här gardin-kriget på.

Jag ska inte se på tv mer tror jag. Jag är tydligen väldigt lättpåverkad. Man skulle nog kunna lura på mig vad som helst vid närmare eftertanke. Hur som helst. Körslaget...vilket program! Men jag drömmer flera gånger i veckan om Joakim Cans (ja ni har väl redan förstått att han är min favorit). Förra veckan åkte jag och bebis go-cart med honom. I natt var Brolle också med på ett hörn (nej det var inget triangel-hörn!!), Brolle hade stora problem med luggen. Elvis-lugg eller sne-lugg? Jag föreslog nog sne-luggen. Vad tycker ni?

Sen så har jag en liten efterlysning. Har nån en Expedit bokhylla till övers? Den från IKEA med en MASSA hyllor.
Eller nån annan liknande modell kanske? Eller va fan! Nån som har en ranglig Billy från 80-talet? Vad som helst. Jag vet NÅN som har en bokhylla som jag tycker väldigt, väldigt mycket om.

Kommentarer
Postat av: stanislav

Du får bygga upp en liten vall efter golvet så hon inte kan ta sig enda fram till gardinerna. Är det min bokhylla du menar?

2008-05-08 @ 10:31:40
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Log

Vall? Du det lät ju skitsnyggt! Nej jag tror stenhårt på att byta bort fransarna, vanliga paneler kanske inte är lika spännande. Och ja, det är din bokhylla jag menar. Du fick den gratis också...orättvist!

2008-05-08 @ 10:41:04
Postat av: stanislav

Haha ja men det är ju snyggare än att ta ner gardinerna.. jag tänkte mest på att du skulle lägga ut en tjock matta eller nått, mer än så kan ju inte behövas. Jag lovar att jag hör av mig när den åker ut :P

2008-05-08 @ 10:50:45
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Log

Aha, jag trodde du menade att jag skulle bygga på riktigt. Såg i mitt inre Jimmys ansikte när han kommer hem från jobbet och jag har byggt och spikat i fina golvet. Men en matta skulle man ju kunna lägga dit...smart!



Du får vårda den ömt så länge!

2008-05-08 @ 10:59:39
Postat av: stanislav

Haha jaa kan u inte göra det? Fyll en massa säckar med sand och gör en liten skydds vall framför fönstren:D.. Jag ska polera den varje dag!



Ps: Skyddsvall är det inte där de bygger skyddsrum?

2008-05-08 @ 11:08:46
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Log

Hahahaaa...tog ett tag innan jag fattade.

2008-05-08 @ 11:17:14
Postat av: ullis

Men du... Jag kan ta gardinerna. Tänkte att jag ska byta i V-rummet :)



2008-05-08 @ 12:25:03
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Log

Ullis- vad får jag för gardiner av dig då tillbaka? Sen så är det kanske inte så passande med svarta gardiner när det är sommar din toka :D

2008-05-08 @ 14:30:27
Postat av: kim

Jag har två nästan nya bokhyllor över... ehh modellen vette tusan vad den heter, men det är dom där i den mörkare träserien från IKEA. ärume? ;)

2008-05-09 @ 16:23:51
Postat av: kim

har försökt krängt dem rill brolle men utan resultat.. han verkar rädd för mina saker ;)

2008-05-09 @ 16:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0