Att döda...

...lite tid. Hittade den här listan nånstans. Så nu tänkte jag utmana er som läser här.

Har du...
Förnekat förintelsen?
Vad är det för j**la fråga? Vart hittade jag det här egentligen??
Följt skilda världar? Eeeeh, ja...
Sagt nej till ett samlag? Hahahahaaaa. 
Snott någons mobiltelefon? Nope, men varit jävligt sugen.  
Varit medvetslös? Svar ja.
Hånglat med nån riktigt ful? Det man inte kommer ihåg har inte hänt.  
Hånglat med fler än 50 personer? Samtidigt?
Gjort nåt riktigt dumt? Jag är väl känd för mina misstag.  
Gjort nåt du verkligen ångrar? Oh ja. Nobody´s perfect.
Blivit full på ett släktkalas? I min släkt är man ALLTID full, kalas eller ej.
Varit full i skolan? Avslutningen i 9:an och på studenten.
Blivit portad från en krog? Det man inte kommer ihåg har inte hänt, var det va? 
Varit full på julafton? Jorå.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Det med.
Slagit sönder en tv? Nej, men har tänkt tanken.
Önskat att du var det motsatta könet? Japp! Fan så skoj jag skulle ha.

Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt riktigt olagligt? Very olagligt. Inbrott på Pressbyrån juni-94. Bytet- cigg och tuggummi.
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Telefonkatalogen däremot. taskig uppväxt.  
Fått din mamma att gråta? Hmmm, kanske.
Blivit polisanmäld? Inte än så länge.
Slagit ner någon? Ja. Min Mamma.
Slagit någon blodig? Ja. Min Mamma.
Skämts över dina föräldrar? Varje dag i stort sett tills jag blev vuxen.
Skämts över din bästa kompis? Nej, varför skulle jag?
Skämts över dig själv? Hahahahaaa...
Ätit från en papperskorg? Men näää!

Senaste personer som...
Sov i din säng: Jimmy och Prinsessan.
Såg dig gråta: Jimmy, förmodligen till nåt tv-program.
Fick dig att gråta: Ingen aning.
Du delade en drink med: Delade? Drink?
Du gick på bio med: Jimmy och Ullis.
Du gick på stan med: A-H.
Skällde på dig: Jimmy?
Skickade ett e-mail till dig: Bokus.

Har du någonsin ...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Givetvis.
Bråkat med ditt husdjur: Sonens fd råtta bet mig i fingret så jag började blöda.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Hohohoo, jaaa!

Varit i...
Usa: Nej, jag kommer från en dysfunktionell familj utan pengar.
Norge: Ja.
Finland: Ja. 
Kina: I wish. Vill adoptera en liten flicka.  
Tyskland: Nej.  

Extra grejer...
Tar du droger: OM jag gjorde det så inte fan skulle jag skriva det här! 
Vem hatar du verkligen: För privat fråga, men nån som verkligen förtjänar det.  
Varit kär: Ja, alltid.
Kör du bil: Nej cykel.  
Har du ett jobb: Jag är mamma på heltid.
Gillar du att ha folk omkring dig: Föredrar ensamhet. Men sällskap utan tvång.  
Är du ett hälsofreak: Hört talas om "chipsdieten"?
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Marilyn Manson på 90-talet.  
Är du ensam nu: Är aldrig ensam, har alltid lill-kotten i närheten.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Oftast nåt skit från MTV.
Vill du gifta dig: Givetvis:)
Vill du ha barn: Ja, vore konstigt om jag svarade nej här...

Favorit...
Rum i huset: Gaskammaren?
Typ av musik: Metal.
Parfym: Lacoste nånting... 
Månad: Juli.

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Ja. jäkla Idol.
Köpt någonting: Yes!
Varit sjuk: Ja, småförkyld.
Sjungit: Barnvisor mest hela tiden.
Sagt "Jag Älskar Dig": Självklart!
Velat säga till några att du älskar dem: Japp.
Träffat någon ny: Ny? Inte gammal alltså? Nej. Jag är isolerad i mitt hem.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Hahahaha, nej! :)  
Haft sex: Nej, usch och fy!

Senaste...
Låt du hörde:
 Ane Brun- Big in Japan.
Film du såg: Teletubbies.
Drink du köpte: Kommer inte ihåg.  
Sak du stal: Jag stjäl inte.
Mat du åt: Kinamat. Fläskfilé med lök.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig. 

Fulaste kändisen: Alla är människor under sminket, botoxen och silkonet.  
Snyggaste kändisen: Johnny Depp, tveklöst! 
Vad vill du bli: Ekonomiskt oberoende.
Planer för idag: Äta middag med barnen, bada och se på Idol.
Favoritdjur: Panda.  
Favoritperson/er: Oj, bra fråga. Det är en hel hög med folk.

Har du:
Digitalkamera? Ja.
Telefon på rummet? Jag har alltid med mig mobilen.
Könssjukdom? Nej, har aldrig haft heller.
Husdjur? Nej, astmatiker och allergiker nästan hela högen.
Bra kompisar? Svårt att ha bättre faktiskt.
Tar du receptbelagda mediciner? Nej, tycker inte om tabletter och annat jox.  
Vem vill du fika med just nu? Vem som helst! Sjukt social bara för at Jimmy jobbar länge.  


Kommentarer
Postat av: grannen

Skoj att läsa! :-) Lite annat än de man får som ska skickas vidare o vidare å önskan hit o dit haha

2008-10-02 @ 19:27:08
Postat av: ullis

Det är bara en sak jag blev lite förvånad över....

Favoritdjur: Panda. Hmmm.... Är inte det oxå en typ av BJÖRN??

2008-10-02 @ 20:00:09
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Blev bara pannkaka när jag skulle kopiera och lägga in hos mig..

Så det gick inget vidare...

2008-10-03 @ 07:40:18
URL: http://www.jennyg.se
Postat av: Log

Ullis: Jooo det är ju en björn, men visst sjutton är de ofarliga? Söta som bara den iaf:) Ännu en anledninga att åka till Kina:)) Kanske tar med en panda hem ist.



Jenny G: Gör ett nytt försök! Alltid roligt att veta mer om folk:)

2008-10-03 @ 07:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0