Hämnden är ljuv

J**la Jenny! Nyss rinde nån från AromaTech och ville komma hem till mig och göra rent mattor, soffa eller säng! Nu är det så att jag och Jenny pratade om detta när Jenny skulle få besök därifrån förra veckan, hon bävade inför besöket och ångrade att hon tackat ja. Uppge bara inte mitt namn för dem, sa jag då. Hmmm, nu måste jag fundera ut den perfekta hämnden. Beställa 20 pizzor till hennes adress...beställa en massa broschyrer och infoblad till henne kanske? Ja nåt ska jag nog komma på : )

Kommentarer
Postat av: ullis

Ja, det var elakt :S Men jag antar väl att DU svarade NEJ tack, äger inga mattor och sängen är helt ny =) Eller????

Å fan ta dig lilla gumman, om DU skulle uppge MITT namn...

2008-10-02 @ 19:50:11
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: jenny

Ahhh blir ju NERVÖÖÖÖS nu!!!!

Sa ju att du kommer får ett samtal snart... Men trodde ju att du skulle säga nej om "hmm" skulle komma å göra arb ;-) Men visst sa du NEJ, TACK??

Inte så svårt att säga nej va haha

2008-10-02 @ 20:45:09
Postat av: Log

Hahahaaa, ja givetvis svarade jag NEJ! "Har inga mattor, soffan är ny och hon som ska komma är min granne så henne vill jag inte ha i min säng, det känns för privat". Hon i luren blev alldeles tyst och tackade sen för sig :D

2008-10-03 @ 07:52:31
Postat av: Anonym

Jag fick OCKSÅ ett sånt samtal... Säger bara de "Hämnden är ljuv" eller hur man brukar säga;-)

Stackars Jenny, hahaha



Kram M

2008-10-03 @ 08:12:44
Postat av: Jenny

Men hallååå inte ska ni väl vara såna :-(

Ni har väl sagt NEJ båda två så då äre väl inga problem?? Ett telesamtal bara är väl inget, de är väl lite trevligt haha

Ska berätta för dej lilla A va ja gjorde för skoj till en granne för många år sen. De tar vi nån da när vi ses ;-) Var väl inte lika kul för grannen som för mej haha Men de ska du klara dej ifrån lovar

2008-10-03 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0