Jag fattar ingenting...gör ni??

Känner att jag bara MÅSTE dela med mig av det här mailet, som jag fått vidarebefodrat för att det är så j-a knäppt! 
 
En mamma i sonens klass skickade detta till alla klassföräldrar:

Hej alla klassföräldrar!
 
Tycker de är dags för klassen att göra något roligt tillsammans, så varför inte anordna en Halloween fest fredagen 31 oktober.
Tror barnen skulle uppskatta det jätte mycket!
Finns en lokal här på ****** som man får hyra för 100:-.
Eftersom vi inte har så mycket pengar i klasskassa så kanske vi måste stå med egna pengar, eller hur gör man?
Självklart kan jag stå för lokal kostnaden, för mig gör de inget.
Men måste kanske fixa lite tilltugg o dryck, vi är ju 6 st klassföräldrar så de borde inte bli många kronor, popcorn o dryck=)
Halloween pynt har jag som vi kan använda.
Vad tycker ni?

 
Mvh *****


Detta fick hon till svar av en kvinna:



Hej
jag kan tyvärr inte vara med efter som jag sitter med i festkomiten (fel stavat) här i föreningen 
 
jag har suttit i en bil i en och halv timme , för den startade inte.
jag är lite trött. så vi ska pynta lokalen för lördag , för då ska vi ha halloween där för barnen i området.
jag  ställer gärna upp någon annnan gång
man kan väl ha ett disco  för barnen någon annan helg stället. är det många som kan ställa upp nu då?

hälsning från *****





Kommentarer
Postat av: grannen

Ååååå vikka föräldrar de finns!!! Måste man gå igenom ALLT som hänt o ska hända?? Räcker väl med att säga att man inte kan hmm Ja de blir kul om nåra år när våra döttrar går i skolan ;-)

2008-10-20 @ 13:37:16
Postat av: Anonym

haha, ja komiskt är de=)



Kram M

2008-10-20 @ 21:09:09
Postat av: Tågmamman

Visa bild på sessans hus....

2008-10-21 @ 16:17:45
Postat av: Anna E

Eeeh...??

Det finns konstiga människor...också finns det KONSTIGA människor..btw så var ditt prinsesshus lite överklass mot tågmammans kartonghus... ;P

2008-10-23 @ 08:26:17
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0