Kung-Fu

Nyss hemkommen från bio, KungFu Panda. Shit vilken rolig film! Jag, Maria och grabbarna åkte på en liten söndagsutflykt till Stora Staden.

Hur som helst så tänkte jag vara lite fin idag, oftast på söndagar (...läs alla dagar) så slappar jag bara runt i mysbyxor och Foppa-tofflor. Men idag hade jag på mig nya jeans (fick kläder av Jimmy igår, tacktack) och högklackade stövlar och smink! Man skulle nästan kunna tro att jag tagit fel på dag och tid och var på väg in på avvan istället. Nu sitter jag här hemma och har så förbannat ont i fötterna, de får vila en stund innan de åter får beträda Foppa-tofflorna, jeansen av och mysbyxor på! Mitt forna jag är raderat. Jag är tvåbarnsmamma och snart 30 år...suck. Nån som vill köpe ett par snygga stövlar i storlek 36??


Kommentarer
Postat av: Anna E

HAHAHA...varför inte passa på att gå in stövlarna när du dammsuger till exempel?

Kan väl funka...;)

2008-10-13 @ 07:33:05
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, gu va kul filmen va=) De där måste vi göra om, nästa gång kanske de blir med prinsessorna ;-)



Kram M

2008-10-13 @ 07:34:41
Postat av: Tågmamman

Jag körde barnvagnsrace på stan en dag i bara måttligt höga stövlar men 2 sendrag senare gick jag hem till mamma och lånade fotriktiga istället. Jävlar vad tragiskt det var.

2008-10-13 @ 08:27:11
Postat av: LogLady

Men jag HAR ju gått in dem redan, de var nya innan jag blev gravid så då hamnade de på hyllan. Problemet är att jag inte kan gå i högklackat längre :/

2008-10-13 @ 09:17:57
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: stanislav

Den filmen är sjukt rolig, kan rekomendera att du ser den med engelska röster, jack black gör nästan halva filmen...

2008-10-13 @ 12:14:16
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: LogLady

Stanislav: Japp tänkte göra det så fort som möjligt, kan tänka mig att han gör pandan rättvisa.

2008-10-13 @ 14:49:12
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0