Så många ideér, så lite hud...

Jag har egentligen inte tid att skriva nåt, har fortfarande så enormt mycket att stå i. All ledig tid måste gå till surfning och planeringar av tatuering(ar). Jimmy´s favoritprogram är Miami Ink, så MINST en gång om dagen ser vi (han) på det. Nu är vi helt insnöade i tatueringsträsket, vi kollar på nätet, i tidningar och på tv.

Vi var ju på bio i lördags, och barnen hade haft det bra med A-H. Filmen...ja vad ska vi säga om den? Jag tycker att den var bra, men Jimmy som mestadels bara ser Hollywoodproduktioner, tyckte att den var seg. Var som "att titta när färg torkar..." Jag som är lite svag för vampyrer och blod var iaf nöjd  :[

Kommentarer
Postat av: grannen

Ska DU tatuera dig?? Vad, var, kanske de du kollar efter :-)

Jasså ni har skaffat barnis, kul att gå ut o göra nåt BARA du o Jimmy!

2008-10-27 @ 14:33:21
Postat av: A-H

Du det var bara roligt och trevligt att vara med dina underbara barn :)... Ni var värda att göra något skoj för er själva :)..Synd han är så kräsen mannen i huset :)

2008-10-27 @ 14:42:34
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: LogLady

Grannen: Ja det känns som att det är dags igen, det är ofrånkomligt...som ett gift. Fast jag ska inte tatuera mig själv, kanske ber sonens far, haha. Eller inte!



A-H: Ja han är kräsen den mannen, det är ju därför han ä med mig ;)

2008-10-27 @ 19:13:23
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Elin & Odin

Även om inte bion var fullt till belåtenhet är det ju skönt att få lite tid tillsammans. Även om första kvällen ifrån barnat är lite läskigt är det ju skönt "när det är gjort". Det blir ju trots allt bättre nästa gång. Men det vet väl du, som har smått sen förut. :)

Längtar till tors då jag får träffa delar av nästan hela familjen Luna. ;)

2008-10-28 @ 23:26:36
URL: http://odins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0