SÅLD

Varför är Arne Weise med i nästan varenda reklamfilm man ser på tv? Den enda förklaringen jag kommer på är att han måste vara sjukt billig, för HET är han definitivt inte. Ullis hade teorin att det var "ta 5 betala för...inget"....eller nåt. Kom nu inte och säg att det INTE ÄR Weise, att jag gjort en ny Pacino/De Niro.

Idag är det  Halloweendisco för sonens klass, mamman är lycklig som också får vara med och ha disco och klä ut sig. Man får vara glad för det lilla. Men innan det ska vi göra ett besök till Mamma och tända ljus och sätta dit krans. Liva upp lite, som jag sa passande kallade det igår.

Imorgon är det middag hos Jimmys mormor, bara 20 personer som ska dit. Varav 6 är småbarn. Imorgon kväll är jag nog en trött kvinna.

Ska ni göra i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Japp, i eftermiddag ska vi liva upp hela kyrkogården - eller inte :)



2008-10-31 @ 09:35:52
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

2008-10-31 @ 10:03:02
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: A-H

Jag vette tusan vad som hände.. :).. Liva inte så mycket på kyrkogården.:Det är inge bra har jag hört.. Men de som bor där blir nog glada av lite uppiffning :)... Ja du jag tror jag skall klä ut mig som häxa och spöka lite varstans i kväll och imorgon.. Skall du med???

2008-10-31 @ 10:05:07
Postat av: stanislav

Vad ser du på för kanal då? Jag har nog inte sett en endaste reklam med han. Jag ska iallfall på middag hos mor och far på lördag och sen ta en hel kväll med aveny.

2008-10-31 @ 12:03:40
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: LogLady

A-H: Spöka? Vart? Tycker du inte att jag har tillräckligt med spöken i mitt liv ändå?



STANISLAV: Jaaaa han är ju överallt! Lithells, Britt-Maries fastighetsförmedling och en del andra...sjukt! Men aveny? Kristet? Bara en massa smutsfolk där ju :P

2008-10-31 @ 12:16:11
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: stanislav

men jag ör en smutsig dirty littleboy haha

2008-10-31 @ 13:28:19
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Alex

For the record, Al Pacino är sjukt het. Jag tänkte också gå på kristet och vara en smutsig flicka, men min dotter ville annorlunda så nu blir jag tvungen att klä ut mig till häxa och dricka glögg med goda vänner i ett höstrusk istället. Vilket förmodligen är sju gånger bättre än att trängas med packade skaror med toalettborstar på aveny. Halloweenkram!

2008-10-31 @ 13:40:49
Postat av: LogLady

STANISLAV: Vad var du sa du? :P



ALEX: Vart är han het? Snart i krematorieugnen kanske, kan inte vara långt kvar till döden där inte! Vad är väl en bal på slottet...jag VILLE faktiskt gå på kristet ett tag, men sen insåg jag att det förmodligen bara är en massa äckliga ex där.



KRAM på er alla!

2008-11-01 @ 12:12:23
Postat av: Anonym

Hur har kvällen varit, trött?

Kram M

2008-11-01 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0