Ska jag bli storasyster?? IGEN?

Nyss hemkommen från vårdcentralen, Piluttan har varit på öronkontroll. Igår var det vaccination, stackarn tror väl att vi ska dit imorgon också och göra nåt eländigt.

När jag kommer ut från VC så träffar jag på min gamla fiende Lotta. Hon är vaktmästare på det kommunala bostadsföretaget här i byn. Hur som helst så ville hon såklart titta på Piluttan, och då skulle det tompratas lite också. Efter de inledande fraserna så vräker hon ur sig: "Jag har hört rykten om att du ska få ett till syskon, stämmer det?"
Men näääää! Trodde att detta rykte dött ut för länge sen då det har cirkulerat i ca 2 års tid. Visst gick vi på det först, men sen så insåg vi det absurda i situationen. Min pappa är 65 år. Min YNGSTA bror är 41, min äldsta 43 (44???).

This is Timrå in a nutshell.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kanske hon tror att 44-åringen är din pappa asgarv

2008-10-17 @ 12:14:21
Postat av: MzBlond

Ja tänk vad konstiga saker folk kan få för sig... haha..

2008-10-17 @ 15:19:52
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Ja men gud så roligt.. Jag tror mer på Ullis teori där :)...Folk är fan inte klok....

2008-10-17 @ 15:44:14
Postat av: ullis

Hahaha... Kanske det ÄR så... Det skulle betyda att du har en lillebror som jag är mamma till :))

2008-10-17 @ 17:31:51
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: LogLady

Ullis- du är sjuk. Det betyder att du är min styvmamma då, for real. Men vad jag vill veta är vem som är min riktiga mamma. Inte kan det väl vara Mamma, va?

2008-10-17 @ 18:46:22
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Nomini nomina, nominerad ska du va! Kolla bloggen! Kram

2008-10-17 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0