Utbyte

Ni kommer väl ihåg inlägget i våras (?) om min gamla kompis som är missbrukare och skulle få barn? Henne jag träffade på Willy´s. Fick för ett tag sen veta att hon fått barn, för tidigt givetvis, som om det inte vore nog jävligt ändå. Idag visar hon stolt upp sin dotter och pojkvän i Dagbladet. Katastrof är det enda jag kan säga. Drogfri i 2½ år, yeah right!

Men till saken...har (mot min vilja) fått veta hur det kan gå till när man får metadon eller subutexbehandling. En välkänd missbrukare i Timrå skulle få den förmånen, men under den första tiden får man ta tabletten på sjukhuset av vissa anledningar. Denna människa blir övervakad av personalen när tabletten löses upp under tungan, men han sparar allt i munnen istället för att svälja. Skyndar sig sen ut från avdelningen, spottar ut allt i en mugg och SÄLJER SKITEN!
Jag har sett mycket äckligt i mitt liv, så egentligen borde jag inte bli förvånad. Pundarpack!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Allt för att kunna tjäna pengar för att få nytt knark....Idioti...Undra hur man skall göra för att få dem ur världen....

2008-10-13 @ 15:49:42
Postat av: ullis

Fattar inte att de låter barnet bo hos dem... Det kommer ju inte att gå vägen - fattar väl vilken idiot som helst.

2008-10-13 @ 19:25:47
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: grannen

Ja jag säger då bara... man får väl vänta å se nästa artikel i tidningen. Vad står det då?? Att hon inte har barnet kvar eller... Tänker på dessa människor som inte kan eller har svårt att få barn. Å vissa som inte ska ha barn de får!

2008-10-13 @ 21:10:45
Postat av: Anna E

Jag säger som jag alltid har sagt: Du måste ha körkort för att få köra ett fordon - men vilken människa som helst får sätta ett annat liv till världen!

Nu är jag cyniker men jag hoppas verkligen att myten "missbrukare föder missbrukare" inte funkar i det här fallet.

2008-10-14 @ 07:34:21
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg artikel, va ska man säga. Stackars barn!



Kram M

2008-10-14 @ 08:51:09
Postat av: Anonym

Kyrkis i morron, samma tid?

Ska försöka få med syrran också=)

Kram M

2008-10-15 @ 08:29:03
Postat av: stanislav

Tror Dagbladet allvarligt på henne? Man vill ju nästan idiot förklara journalisten

2008-10-15 @ 10:52:48
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0