Whatever

Jag är en IDOL-nörd. Har alltid varit och kommer alltid vara. Min favorit är ju Lars bland killarna och Anna bland tjejerna, men ibland tar mina moderskänslor över och jag vill bara messa upp alla pengar på mobilen för att rösta på Johan. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli onsdag så jag kan surfa in på tv4.se och kolla vilka låtar de ska sjunga på fredagsfinalen. Kan ju bara vara en tidsfråga innan Johan ger sig på The Cure´s Friday I´m in love. Och satan i gatan om han inte gör den låten rättvisa, för The Cure leker man inte med hur som helst!

Vad tror ni? Ja precis...om vad? Vad som helst!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja nog måste Anna vinna!.. Men han är bra söt den där killen med ögonen.. Jag å namn ;)..Men Lars är bra.. Men vette tusan lite mesig kanske ;)

2008-10-19 @ 21:59:21
Postat av: Ullis

Lars ska vinna tycker jag :) Johan Palm vill Eddie rösta på, men jag klarar inte av den där ungen... Han kommer att bli en plåga tror jag.. Han tror ju redan att han är guds gåva till flickorna suck

2008-10-20 @ 07:33:02
Postat av: Anna E

Jag vet ju att jag är din personliga favorit...men sjunga i TV...nja då får du nog supa ner mig rejält först...

2008-10-20 @ 07:56:17
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, vet ju inte alls vem som är vem... Den där lilla ljusa tjejen gillar jag, hon kanske inte är kvar, haha. Hon hade iallafall en mycket speciell röst.

Kram M

2008-10-20 @ 08:18:04
Postat av: LogLady

A-H: Han med ögonen är sonens favorit också. Robin nånting, va? Han är ju söt som socker, synd (tur) man inte var 12 år yngre, hahaha.



Ullis: Ja, Johan har liiite väl höga tankar om sig själv, men jag tycker lite synd om honom, fast han ÄR unik.



Anna: Tyvärr var det inte dig hon menade, men vi ser gärna att du söker till IDOL nästa år :)



M: Den du menar är...ANNA! Ja inte ovanstående Anna då ;)

2008-10-20 @ 08:29:26
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0