Arslet i brasan

I natt var jag ute och campade (?) med ett väldigt suspekt gäng. Hur som helst så sätter sig Fredrik Hammarström, en gammal klasskompis numera medlem i dansbandet Shake, med arslet i elden!! Men varför?? Han fick såklart springa till ån och doppa röven i vattnet. Sen så startade björndrömmen. Jag är trött på att bli jagad av björnar! I ca 10 års tid har jag drömt mardrömmar om dem. Är det konstigt att man inte vågar gå ut i skogen...? Så vad tror ni detta betyder?

Ps. Alla ni som jag inte visste brukade vara här och springa- jag läser era bloggar lite då och då också, världen är bra liten:)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Förmodligen vill björnarna hämnas på just DIG, så fort det är björnjakt i skogarna. Du var nog en björn i ditt förra liv - så nu vill björnarna att du ska kämpa för dem, och se till att jägarna låter dem leva sitt liv - i fred o frihet :))

Eller vad tror du?

2008-09-10 @ 12:20:37
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Log

Nja, jag tror mer att det är nån som går med blåslampa i röven på mig och att jag känner mig jagad:) Läste nån gång förklaringen till det där med björnarna,men det är nåt jag inte kommer ihåg.

2008-09-10 @ 12:24:52
Postat av: grannen

Ja ja kikar ju fastän ja inte har nån blogg själv ja ju haha Måste ju följa m i dina svängar fniss

Ska nog ta o kolla upp de där m björnarna jag.

Du kan ju börja som mej: sluta se skräckisar ;-)

Ja har bannemej SLUTAT o innan blev ja jagad av allt möjligt typ varje natt, fy.

2008-09-10 @ 16:27:47
Postat av: Stefan

Måste fråga Fredrik om rumpan har läkt nästa gång jag träffar honom ;-)

Du kan andas ut ang. björnen nu Anki. Kolla här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3308972.ab

2008-09-13 @ 15:22:53
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0