Bats or birds?

Trodde nyss att jag kastats tillbaka till 1963 och Hitchcooks Fåglarna, när jag var inne i badrummet. Gång på gång är det en liten envis (fladdermus trodde jag, kooookoooo) som flyger mot fönstret. Gick och tittade i ett annat fönster och såg att det bara var en oskyldig liten finkmes eller nåt. Så mycket för lite tisdagsmorgonaction. Har noga övervägt det här med skräckfilmerna. Motargumentet- jag blir så konstig när jag sover, drömmer mardrömmar hela nätterna. För- det är ju ändå lite spännande att gå omkring och vara livrädd för sin egen källare, det KAN ju vara nåt monster i trappen.

Och apropå fladdermöss...såg Batman-filmen häromdagen. Jag är inte stormförtjust i Hollywoodproduktioner, men jag gav den en chans med tanke på Mr Ledgers hyllade rollinsats. Han var bra, men filmen...hmmm. Jorå den funkade, var tvungen att se slutet tre gånger för att komma ihåg vad som hände bara. Första gången såg jag t om hela eftertexten, det ska man göra för att visa respekt för de som gjort filmen. Äh, helt ärligt så var jag för trött för att stänga av.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag tror du får hålla dig till typ Let´s dance, Idol och eventuellt Allsång på skansen (men BARA om de inte kommer in med nån spindel eller björn eller nåt).

2008-09-30 @ 11:00:09
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 11:05:04
Postat av: MzBlond

Jag håller med Ullis :D

2008-09-30 @ 13:23:25
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Anna E

Finkmes?

Haha...ja jag tyckte Batmanfilmen var helt okey jag med..funderar nu på att sy en egen batgirldräkt när jag bantat lite..;)

2008-09-30 @ 14:49:00
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0