Blodtransfusion

I natt drömde jag att jag skulle få en skvätt blod, bara en påse. Av vilken anledning vet jag inte. Problemet är bara att jag inte var på sjukhuset, utan ca 30 minuter därifrån. Ångest! Vaknade kallsvettig och ville bara ringa till IVA och berätta att de ska förbereda för min ankomst. Men sen insåg jag att det vara en dröm.

För er som inte känner till det så är jag vampyr och kan inte ens få en blodtransfusion med min egen blodgrupp utan att nästan dö.

Annars då? Läser frenetiskt Sanna Brådings blogg om hennes psykliv. Tjooo!

Kommentarer
Postat av: Ullis

ÄNTLIGEN!!!! Fan vad jag har saknat alla dina psykopatdrmmar :))

2008-09-02 @ 12:02:34
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Men du det kanske har med att vi pratade om sprutor mm igår :)... Eller så berarbetar du den gången du fick blod pga av din och Jimmys lilla överenskommelse ;)

2008-09-02 @ 12:29:35
Postat av: Annica

Vad skulle du med bara en påse till? ;-)

Vart skriver hon då? Är det något man kan skratta lite åt? Behöver skratta.. Det regnar... Vill du ha muffins? ;-)

2008-09-02 @ 15:36:05
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: LogLady

Jag vill ALLTID ha muffins:))

2008-09-02 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0