Hemsökta drömmar

Nu måste jag få ett stopp på det här! I somras gjorde jag nåt jag får ångra natt efter natt. Bara den här veckan har jag drömt mardrömmar TVÅ gånger om det där otäcka huset. Jag försöker gång på gång övertala mig själv om att det bara är dräkter och masker, det är ju för f*n riktiga människor under! Och jag försöker med min lenaste stämma övertala spökena att ta av sig masken...

Jenny...det är säkert dags för mig också att ge upp skräckfilmerna, men det kommer inte att hända, det vet jag.

Kommentarer
Postat av: J

3mån till nyår...

Tills dess har du säkert funderat o bestämt dej ;-)

Måste ju börja nånstans haha

2008-09-14 @ 10:08:25
Postat av: Stefan

Då har vi hört olika versioner. Den på alnö trodde som väl bara var en hona eftersom nån hade trott sig sett en unge också. Men det sågs aldrig några spår efter nån sån.

2008-09-14 @ 11:25:32
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har bestämt mig, sluttittat på skräckfilmer för min del ;-)

Har gått det där spökhuset en gång och gör aldrig om de...



Kram M

2008-09-14 @ 14:11:50
Postat av: Anna E

Men hejj!!

Kul att du tittade in hos mig!

Tyvärr stämde adresserna snuskigt bra med just min adress på både libero och viktväktarna.

Shit. ;P

2008-09-15 @ 13:19:03
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0