Lustbad

Idag invigs den nya förlossningsavdelningen på Sundsvalls sjukhus. Jag har länge vetat om lyxen som verkar finnas i överflöd där. Badkar med lustgas? Slår vad om att de har servitriser som kommer med sockerdrickan på silverfat också! Jag blir lite avundsjuk på min vän Marias lillasyster, som idag klockan 13 klev in på den nya avdelningen för att förhoppningsvis föda barn snart. Jag blir också lite sur när jag tänker på att jag själv aldrig kommer att få ligga i ett av de där badkaren och få lustgas.

Nu kan man ju bara hoppas att spökena på gamla förlossningen inte följer med upp. Eller hur, Anne? Men jag tror dig, såg själv en liten, liten gubbe som smög utanför min förlossningssal. Han var inte högre än 1 meter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, fattar du va lyxigt! Jag kommer heller aldrig att uppleva detta...

Har inte hört något av henne på nästan 2 timmar nu så när som helst kommer de lilla livet=)



Kram M

2008-09-16 @ 17:11:30
Postat av: Ann-Helen

Men hallo där.. Du får sätta J i jobb och skaffa mer små söta prinsessor eller prinsar.. Sätt igång.. ;).. Jag är gärna barnvakt... Jag däremot kommer aldrig att uppleva det igen...

2008-09-16 @ 18:11:20
Postat av: MzBlond

Ja men det är klart att vi kommer med sockerdrickan på en silverbricka ;) det gjorde vi ju även på gamla avdelningen... Jag ska göra mitt första arbetspass på nya förlossningen imorrn... Hoppas nu bara att det går bra o att jag kommer ihåg alla nya saker som tex hur man gör med lustgas o dyl.. allt är nytt även då de berömda badkaren.. :D säkert en väldans bra grej för de som har svårt att slappna av. Lite spännande är det allt med att komma på jobbet imorrn... håll tummarna för mig..



Appropå bad så har jag vart på paradis badet hela dagen :D Varit inne på relaxavdelningen o myyyyyst.. sen fick vi ett ryck o åkte alla vattenrutchkanor vi kunde o sen in tillbaka på relaxen igen :D

2008-09-16 @ 19:28:33
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: MzBlond

O sen tar vi inte med spökena haha...

2008-09-16 @ 19:30:19
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: totti

bad OCH lustgas.. det lät som om man skulle kunna göra det igen ;)

2008-09-18 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0