Spanska småspöken och SÖMN!

Förra veckan åkte vi till Birsta City och köpte sömn. 79.50 kostade det. Billigt pris för att få sova HELA nätterna.
Taggad av ett reportage i Vi Föräldrar så satte vi igång förra måndagen med att få Prinsessan att sova i sin egen säng hela nätterna. Det har gått bättre och bättre, idag vaknade hon inte förrän 5.45. *LYCKA* Somnade såklart om efter det.

Igår sågs det på film, El Orfanato (Barnhemmet). Den var inte så farlig som den verkade, men det är aldrig roligt med barnspöken som far omkring och jävlas. Jag tycker den var bra, lagomt vriden och småsjuk story. men det är ju jag det.


The real stuff...

Sömn, 79.50:-

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja du det är otroligt.. Men huvudsaken är ju att du får sova ordentligt :).. Skönt!!!

2008-09-07 @ 09:40:40
Postat av: Annica

Hi hi! Allt ä tillåtet för att få bättre sömn!

2008-09-07 @ 10:06:49
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: ullis

Inga mardrömmar inatt alltså? :)

2008-09-07 @ 11:05:35
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: totti

den artikeln måste jag läsa

2008-09-07 @ 21:18:44
Postat av: grannen

Guuu vikken gulli bild!!

Ja man får ta sina knep :-)

Min tösa "növlar" ju på bröstvårtorna... spelar ingen roll var man är.

Hmm undra va ja ska köpa ;-)

Å vem kommer anv. de haha

2008-09-08 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0