Illa

Idag är det illa med oss. Eller det är bättre nu, men på förmiddagen så trodde både jag och J att vi skulle dö. I såna stunder är det jobbigt att vara förälder,för nån måste ju ta hand om barnen också. Och som om det inte vore nog jävligt så hade vi tvättid också. Inte nån vanlig tvättdag var det heller, för idag hade jag nämligen (utöver alla kläder) ALLA sängkläder×40...typ. Ja och bäddmadrasser och sånt. Numer är jag självutnämd Mästarinna av Dålig Planering.

Snart ska lilla Piluttan sova, och jag o J får förhoppningsvis främmande:)

Vill även meddela att gårdagens (oavslutade) omgång av Risk slutade i katastrof! Runt tolv-tiden bröt vi för att vi blev ovänner. Jag och J sov på varsin våning i natt. Får se hur det går ikväll. Vårt spelsällskap sa att vi var de värsta människorna att spela med, nån som vågar sig på en omgång md oss? :P

Dagens kommentar: -"Man skulle haft lite Fragolan nu, fragglarnas motsvarighet till Tradolan."


Kommentarer
Postat av: Anne

Monopol kan vi ju ta en omgång av! hihi..

2009-01-04 @ 16:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0