1 dygn!

Jag är så stolt att jag måste dela med mig av min glädje! Nu har det alltså gått 1 dygn sen jag sist hade med nikotin att göra. Jag är ju en tjurskalle, så jag har inga som helst tvivel på att jag kommer att fixa detta, men det var kanske en oväntad tidpunkt att sluta. Det ena onda avlöser det andra.

Nästa helg ska jag ut och slå klackarna i taket, förresten. Mmm, visst, jag som inte klarar av att vara vaken längre än 23. Men jag har fått ett erbjudande jag inte kan motstå, det innefattar även skoteråkning och annat trevligt :) Kanske man håller sig vaken längre ju trevligare sällskap man har ;)

Nu: s k ö n h e t s - s ö m n ! ! ! (Man behöver visst det när man ska fylla 31!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0