1234567

Idag är det söndag. Även kallad vilodag. I min värld finns det inga vilodagar. Jag har haft fullt upp hela helgen med främmande, julbord och idag julpyssel hos Anne. Man kan ju kanske tro att man ska få sova på morgnarna iallafall, men inte det heller. 1234567 skickar sms i tid och otid, min önskan till SJ-tomten är att jag ska få en jobbmobil. Får se om han tänker uppfylla den, för så här kan jag inte ha det!

Imorgon ska jag åka till Sthlm igen. Vet inte, men jag har en känsla av att jag kommer hamna mitt i ett drama på Centralen eller så. Kanske inte imorgon, men en annan dag. De där otäckingarna som leker nyårsafton med sina egna kroppar, kommer inte ge sig med detta. Det är förjävligt att en enda man kan reta upp ett helt folkslag, så de ger sig på helt oskyldiga människor. Vrickade värld!

Nu ska jag snart bädda ner mig och vänta på att klockan ringer runt 4-snåret.


Kommentarer
Postat av: À-H

Förlåt! Jag har både ringt och skickat sms... Ville bara höra hur det var?? Men fick inget svar.. Nu förstår jag varför. Kram

2010-12-12 @ 20:50:24
Postat av: Ullis

Inget BC i helgen?

2010-12-12 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0