Är det inte det ena..

...så är det garanterat det andra.

Jag har drabbats av en förjävlig halsinfektion eller inflammation eller vad det nu kan vara!? Eftersom det är svårt att få tyst på mig, så uppskattar säkert min omgivning detta. Varje ord jag försöker haspla ur mig känns som att bli rispad med tusentals små vassa rakblad från insidan halsen. Jag kommer därför försöka vara så tyst som möjligt tills jag är bra igen, och jag kommer under den här tiden ladda på mig en massa ord som sen kommer spruta i en kavalkad av...skräp.

Idag står tyst inhandling av mat på schemat. Det är ju nyårsafton imorgon också verkar det som, så kanske borde det handlas lite raketer till barnen. Ingen nyår utan bling på himlen.

Och äntligen ska jag få åka tåg igen också! Fick nya tider igår, och jag längtar verkligen efter de där skräptågen som bara är isiga, sena och nu även brinner också! Fast först blir det lite mer lediga dagar :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag tycker inte om när du är tyst.. Varken på det ena eller det andra sättet.. Krya på dig!! Kram

2010-12-30 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0