Beroenden

Alla har vi nån form av beroende, som är mer eller mindre skadligt för oss själva. Igårkväll tog jag ett viktigt beslut (Ullis! Here it comes!!). Jag tänkte börja mitt 31:a (32:a, 30:e?) år på denna jord med att vara fri från ett beroende iaf. Jag ska faan klara detta! Jag ska INTE ge efter. Detta är nåt jag behöver för mitt eget välbefinnande, så nu gäller det bara att hålla fingrarna i styr.

Wish me luck!

Lyssnade ni förresten på klippet jag la ut igår? Snacka om klockren låt, på alla sätt och vis :)

Nu blir det lussebullsfika med barnen, tända ljus på bordet och glada miner. Sen en sväng ut i snön :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till!!! Hoppas det inte gäller kaffe - för jag tar gärna en kopp med dig sen ;)

2010-12-18 @ 10:40:39
Postat av: Ann-Helen

Hoppas du klarar det och mår bra av det.. Hipp hopp hurra kanske vi säger en dag!

2010-12-18 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0