Bra dag!

För varje dag som jag är utan dig, känns det bättre och bättre :)

Jag är så himla glad idag. Hela födelsedagen har verkligen varit toppen! Mina underbara vänner har varit här och fikat, fick fina presenter också :) Men hur var det med synkroniseringen? Haha. Ni är bara bäst!

Som avslutning på firandet kom det minsann en människa med en stor blombukett, så där fick man lite sällskap på kvällstid också :)

Nu fick jag just ett sms som gjorde mig glad, det var från min handledare på tåget. Kom hon verkligen ihåg att jag fyller år idag, eller har nån skvallrat? Hur som helst, hon hade min kära Roger med sig också, och man blir lite varm när de tre på tåget faktiskt skänker lilla mig en tanke.

En annan sak som också värmer, är alla gratulationer på Facebook. Man blir alldeles mållös.

Nu ska jag ta ett varmt bad med levande ljus. Och såklart använda alla jordgubbsprylar. Det borde jag väl vara värd?


Kommentarer
Postat av: J

Stort GRATTIS till dej på din stora dag!! Ja skickade iväg ett sms förut å de blev på rätt dag :-) Grattiskramar från oss

2010-12-19 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0