Doing The Unstuck!

Jag är så glad idag! Jag vet inte om det beror på att det är min födelsedag eller om det är nåt annat :)

Födelsedagsdygnet började med ett telefonsamtal från en något överförfriskad person, men det är tanken som räknas. Eller egentligen kom samtalet 23.40, men det varade över tolvslaget, så...Undrar hur denna människa mår idag? :)

Men min födelsedag började med att jag låtsades sova så att mina barn skulle få en chans att sjunga för mig. Det gjorde de ju såklart! Och fika på sängen fick jag också- ett glas juice, en lussebulle och två maränger :) Jag älskar er! Det var garanterat dagens höjdpunkt. Men sen då? Jag fick ju såklart välja frukost, och det blev *trumvirvel*....MARÄNGSVISS! Oväntat? Näe :) Efter det så ringde min pappa, och det var ju också rätt roligt, att han inte glömt bort mig. Sen tog jag och barnen en sväng ut i snön, jag älskar verkligen det här vädret. Blir så lycklig av stora vackra snöflingor, de får mig att tänka på Edward Scissorhands :) Och barnen åkte snowracer så det yrde upp snö i ansiktet på dem, jag skrattade hejdlöst. Det som är jobbigt med all denna snö är att man inte får släppa virvelvinden en enda sekund, för då är hon borta i all djupsnö!


Den här låten har jag haft i huvudet heeeela dagen :) Kan det vara för att E. Scissorhands ser ut som han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0