Egentid

Inte ofta man får vara HELT ensam när man har barn i huset. Så jag tog mig lite egentid nu på morgonkröken. Har varit vaken sen strax efter 4. Jäkla snor som gör att man inte kan ligga ner som folk! Jag har suttit vid mitt köksbord och tittat ut på den fallande snön, så harmoniskt.

Tog mig även tid att skicka mail. Ni som har prenumerationer vet ju hur svårt det kan vara att få iväg det där mailet och avsluta eländet. Men så fort det är skickat kanske man ångrar sig. Svammel i nattmössan.

Nu blir det intravenöst kaffeintagande hela dagen, allt för att inte somna. Hoppas ni får en bra dag i den nya snön :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Men nu blir jag orolig. Du skall icke vara vaken den tiden.. Puss

2010-12-16 @ 09:01:31
Postat av: Gissa

Finns alltid lösnummer. Eller dyrare prenumerationer med mer kvalité..

2010-12-18 @ 01:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0