Enough Part II

Okej, om gårdagen var jävlig, så är det inget jämfört med denna dag. Känns som att jag tagit hissen till helvetet, och sen åkt några våningar extra. Sen när jag klivit ur hissen nedanför helvetet, så tog jag en spade och grävde mig ännu längre ner. Ser med spänd förväntan framemot morgondagen.

Natten har återigen varit mer eller mindre sömnlös. Febriga barn är inte roligt. Ännu mindre roligt är det när det febriga barnet trasslar in hela sin 15 kiloskropp i mitt hår, och sen inte tar sig ur trasslet hon orsakat. Tror jag ska börja använda denna anordning till att fånga in annat än barn.

När jag skulle mata sopråttorna förut, så upptäckte jag att det verkar vara mer som cirkulerar i mitt hem än förkylningar och feber. Det verkar gå stroke här också. Bäst man passar sig. Hur man nu passar sig från det. Trodde att vitpeppar var nån slags universalmedicin, jag hade ju trots allt gnuggat in väggarna med det. Men nu vet ni det- vitpeppar hjälper alltså INTE mot stroke.

Ja, och som det lilla extra- nu ringde precis sonens lärare, han känner sig dålig och kommer hem nu. Inte läraren, utan sonen alltså.

Så...summa summarum, jag kommer inte få sova nåt mer den här veckan.

Sen så finns det andra omständigheter också, men de tar vi inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0