Fick just ett samtal...

...från min son, som oftast undviker att prata i telefon, särskilt på eget initiativ. Han är hos farmor och farfar sen igår, och hade glömt att berätta nåt viktigt innan han åkte hemifrån. Han har blivit invald i skolans Trygghetsråd! Gissa om mamman känner sig stolt? Alla tvivlar ibland på sin föräldrarroll, men jag måste ju ha lyckats bra med en del iallafall :)

Trygghetsrådet finns på skolan för att motverka mobbning och andra kränkande handlingar, och det finns en elev från varje klass representerade i rådet. Att klassen valde just Kim gör mig glad och varm ♥

Vilken fin förtidig födelsedagspresent/julklapp jag fick!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Du behöver aldrig tveka på att du är en bra mamma! Du är den bästa!

2010-12-11 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0