Håll koll på mig!

Jag höll på att glömma det viktigaste i förra inlägget!

Inatt trodde jag att det var min sista natt på jorden. Upptäckte igår att det var nån som flåsade på mig hela tiden. Men tyvärr, måste jag säga, så var det inga snuskgubbar eller andar. Det var jag själv! Jag pep som en liten mus i utandningen, men hade dock inte några som helst svårigheter att få luft. Men...ni som hängt här ett tag vet ju vad som hände när jag hade fött virvelvinden. Givetvis började jag planera min begravning på studs. Tänkte att när som helst så får jag huvudvärken från helvetet, börjar frysa och får andnöd. Vem kommer märka att jag är död? Vem tar hand om virvelvinden när hon vaknar?

Jag lokaliserade dock uppkomsten till mina bekymmer- HYACINTERNA! De åkte fortare än f.n in i skrubben (INTE balkongen, jag vill ju inte döda dem). Så nu är allt bra igen. Trodde ett tag att jag fått julmustsallergi också. Kan man ha det?

Virvelvinden blir bara värre och värre. Nu har hon ingen feber, men hostar värre än en kedjerökande sjöman. Och hesheten...Bonnie Tyler, släng dig i väggen. Jag ser alltså inget hopp om att få umgås med folk eller göra några större utsvävningar de närmsta dagarna. Men vad gör väl det? Jag får mysa obegränsat med mina barn och äta hur mycket godis jag vill!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Bara magsjuka kan hålla mig borta från er på söndag - när jag ska fira nån som fyller år... ;)

2010-12-17 @ 16:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0