Har man inget att göra, så skaffar man sig.

Okej, nu börjar jag tröttna på VAB:andet. Jag vill bli klar med mina två sista övningsåkningar så att jag kan börja jobba själv!

Idag har vi gjort allt för att fördriva tiden. Vi (läs jag) har gjort rent åt sopråttorna. Kändes lite halvtråkigt att det skulle vara över så snabbt, jag menar LUKTEN från gammspånet är ju fantastisk. Så jag tog helt enkelt och hällde ut nästan allt spån på golvet istället. Så där hade jag lite extrajobb. Men det var inte tillräckligt underhållande, så jag tog fram pärlorna till mitt barn. Hon gjorde ett jättefint halsband till sin hund. Men innan det var klart hällde hon ut pärlorna på golvet ca 43 gånger. Pärlplockning är bra terapiarbete, ni borde testa det.

Imorgon verkar det som att jag ska få permis ett par timmar. Och vart åker man då? Just det, Bistra City som en shoppingallergisk man så fint kallade det.

Nu ska jag ta en sväng i lägenheten och kolla om jag inte kan råka snubbla över en påse mjöl, ett paket ris, eller kanske råkar jag välta den halvfulla skurhinken? Ja, man vet aldrig vad kvällen har att bjuda på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0