I´m a little teapot...

Herregud, jag tittade ut genom fönstret nyss! Kan tro att man hamnat mitt i inspelningen av Storm of the century (som förvisso spelades in på 90-talet, men ändå).

Natten då? Neee, ingen bra natt i natt heller. Barnet har vaknat femhundrasjuttielva gånger och snorat, hostat och druckit vatten. Till slut, runt 3-tiden gjorde jag allvar av hoten med nässpray. Hoppas grannarna inte tror att jag var elak med henne, för hon väckte nog upp varenda en, ända upp till 14:e våningen. Den inbillade 14:e våningen alltså.

Idag ska jag iallafall få ett par timmars permis, och den ska såklart spenderas på Birsta. Men jag funderar på att fråga mitt sällskap om vi inte ska ta skotern dit istället? Verkar mer lämpligt måste jag säga.

Puss i ljumsken på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0