I nöd och lust?

Kan nån förklara för mig vad som är skillnaden mellan att älska nån i nöd och lust, och att älska nån "som vanligt"? När man gifter sig är det ju i motgång och medgång som gäller, men borde inte det gälla även ogifta? Jag vet inte alls jag, men det kanske är mer värt om man svurit inför Gud? :)

Nu är det bara några timmar kvar på det här året, jag ska snart äta middag med fina familjen. Efter middagen packar vi in barnen i bilen och åker till skogen...där trivs vi :)

Undrar ni hur det går med halsen och den trevliga taggtråden som trasslat in sig där? Nej, det går inte alls bra faktiskt. Jag har fortfarande sjukt ont, men jag gjorde ett tappert försök att vara tyst idag. Det höll i ca 1½ minut, sen kom jag på en jätteviktig sak som jag var tvungen att berätta.

Hoppas ni får en trevlig kväll/natt och en bra början på det nya året!

Kram!


Kommentarer
Postat av: A-H

Så du menar att vi aldrig skall gifta oss ;).. Men det vet man ju aldrig.. När man är som närmast så får man kalla fötter.. Love you...

2011-01-01 @ 01:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0