Insnöad, utsnöad

Vet inte hur jag ska definiera min position just nu. Antingen så är jag insnöad, eller så är jag utsnöad. Eller utstängd kanske är ett bättre ord. Instängd också. Lunas täckbrallor är såklart kvar hos den glömska pappan. Men, snön lär ju ligga kvar, så vi hinner nog att gå ut senare i vinter.

Medans jag väntar på bättre tider, surfar jag runt och planerar nya möbelinköp samt hur jag ska möblera om för att få lite förändring! Men har man ett vardagsrum som är utformat som en kombination av Villa Villekulla och Lustiga Huset, så är det inte en enkel match kan jag säga.

Men för att kunna börja med mina storslagna planer, som förmodligen bara blir skräp i slutänden, så måste jag ta mig till IKEA. Och det vill man ju inte, för där befinner sig alla andra uttråkade människor.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0