Inte feelgood direkt.

Filmen jag såg var ju trevlig. Not! Inte den bästa jag sett, men den fick ju fram den där rätta känslan av klaustrofobi iallafall. Och känslan av maktlöshet. Vet inte om jag rekommenderar den, eller inte.

Jag har en massa borde:n, att ta tag i. Jag borde ha iväg mig till slalombacken för att stötta min sons nya intresse. Men eftersom han har varit där tre dagar i rad så känner jag att en, eller två dagars uppehåll, inte är hela världen. Men klart grabben ska bli snowboardproffs! Jag borde också försöka få nån struktur över nyårsfirandet. Vad? Vart? Vilka? Jag borde också sätta sprätt på biobiljetterna som ramlade ner i brevlådan idag. Narnia var det bestämt har jag för mig. Lägligt att de kom just nu.

Men jag tror att jag lägger allt detta åt sidan idag, och tar en tripp till grannkommunen och "hälsar på".

Kvällen ska jag iallafall viga åt en ny serie som jag hittat, verkar spännande. Återkommer med recension :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0