KraschBoomBang

Och nej, det är inte Roxettes gamla hit jag menar. Kom hem från jobbet runt 13 idag, efter att ha hämtat upp Dockan på vägen. Trött som jag var efter att ha jobbat sent igår, och tidigt imorse, däckade jag givetvis på soffan ganska omgående. Just när jag sov som skönast under täcket, väcks jag av ett j.la oljud! Det är såklart Dockan som lekt lite väl hårt med alla porslinsmuggar och tallrikar, typ 2 cm från mitt öra. Kändes ju sisådär.

Vill ni veta hur det går på jobbet? Nä, tänkte väl det. Ni känner ju mig, så ni vet att jag klarar mig fint, va?

Idag är det IDOL-final, men Jay och Minnahs loveaffair tog lite udden av själva spänningen.. Känns också sisådär. Tänkte t om ett tag RÖSTA på Jay ikväll, men nu när han gjort ett sånt dåligt val av sängkamrat, så får han klara sig själv. Men han vinner nog ändå ska ni se .

Imorgon ska jag på julbord också, hade jag nästan glömt! Men det kommer bli toppen, aveny är alltid aveny. Dessutom ska det bli kul som tusan att träffa "gänget" igen. Alltså de som gick utbildningen med mig. Det är ett roligt sällskap, och jag ser verkligen fram emot den galne norrmannens YMCA-moves, som jag förvisso redan bevittnat, men det kan man inte få nog av.

Nej nu väntar tydligen ett varmt bad på mig, som efterföljs av fläskfilé och sedan marängswiss. Fredagkvällen kan inte bli så mycket bättre med andra ord.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Tack för kaffet och sällskapet :)

2010-12-10 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0