Över!

Fattar ni va lycklig jag är över att det är ett helt år kvar tills nästa julafton! Iofs så hade jag en helt fantastiskt underbar dag med massor av jättefina julklappar. Jag vet inte vad som var bäst, skulle tro att allt var precis lika bra. Jag måste ha varit en snäll flicka i år, eller så är Tomten bara enormt lättlurad...?

Annars flyter livet på, nästan som vanligt. Håller på att längta ihjäl mig efter att få jobba! Men det blir en vecka till med ledighet som det ser ut nu. Kanske kan vara skönt att slippa jobba i detta väder iofs :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med min nyduschade virvelvind. Kärlek och lycka :)

Hoppas ni alla har överlevt julen och att ni får en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Tomten

Jaså, tror du tomten var lättlurad?? Eller så kanske det var människorna runt dig som tyckte du var värd det ;).. Jag hoppas du hade det trevligt iaf och var nöjd med huvudbonaden :)..

2010-12-27 @ 16:11:50
Postat av: Loggy svarar

Hörru du, Tomten! Huvudbonaden var typ huuuuur bra som helst! Ni är bäst, men det visste ni ju redan :)

2010-12-27 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0