Packad och...?

Iallafall inte klar! Stress, stress inför julafton. Som jag förövrigt avskyr. Kul att man ska ha prestationsångest och försöka överträffa sig själv varje år- inför en dag man inte vill ha kvar i kalendern ens!

Men jag verkar ju ha blivit senil på riktigt iallafall, för när jag rotade runt i julklappsgömman förut idag, så hittade jag nåt som jag inte vet vad det är!? Stod inget namn på paketet, så jag antar att jag måste öppna och kolla vem det är till. Tänk om det är ett diamanthalsband till MIG från tomten! Eller, näe, så var det ju knappast. Har ju inte varit en snäll flicka i år. Heller.

Jag känner mig slut som artist efter förra veckans VAB:ande, och helgens kalasande. Känner mig febrig och har ont i halsen :( Nu är det väl min tur att bli ompysslad? Näe, inte det heller. Ingen vill väl pyssla om en sjuk tjej. Lite senare ska jag ta ett varmt bad, sen krypa ner under täcket med choklad och chips och kika på den där filmen (tre delar) på 4:an. Mm, jag vet...jag hatar ju svenska filmer. Morden i Sandhamn var det, va? Blir säkert toppen, och flanellpyjamasen på, givetvis!

Puss!

Kommentarer
Postat av: À-H

JA, julen är fan bara skit.. Men det blir kanske bättre... Men vad var det i paketet??? ;).. Puss

2010-12-20 @ 19:39:19
Postat av: Loggy svarar

Du, jag vet inte vad det var i. En bomb? Haha, nej jag har ingen aning faktiskt. Puss!

2010-12-20 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0