Bra ändå...

Min helg är, och har varit, toppen trots de förstörda festplanerna. Idag har vi varit hos mysiga, vimsiga och helt underbara, familjen Jönsson på 2-års kalas. Roligt att få träffa er och snacka lite skit, damer ;) Ta och styr upp ett datum för den där drink-sammankomsten nu! Lite SingStar och trevligt sällskap :)

Nu har vi just ätit middag här hemma, min dotter är så fantastiskt rolig! Hon säger hela tiden "ä inte kloooook", vilket betyder att hon tycker att man inte är riktigt klok alltså. Eller hon själv :) Hur som helst, underbar ålder. Alldeles nyss skulle hon prata med råttorna, stack in handen i buren och surrade som bara den. Sen säger hon "jåttojna pjata inte med mej"! Stackarn, hon trodde att hon skulle få svar av djuren.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, dricka kaffe och njuuuuta av livet!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: J

De var verkl trevligt att träffa er ida! Längesen sist... Å vikken fin kommentar man fick då man kom in då, tacktack för den ;-)Klart ja är me på en drinkfest framöver! Blev ju bara lättdrycker sist...för min del :-) Men nu ska ja på fest 2helger i rad. Å man har ju kommi upp i åldern så man orkar inte så mycke nu för tiden haha Själv blire städning här hemma...på en lör.kväll. Ha de gott! Kramis

2010-02-20 @ 18:33:42
Postat av: Ann-Helen

Härliga unge :).. Hon är sååå underbar... Njut och ha en underbar lördagskväll... Kram :)

2010-02-20 @ 18:56:37
Postat av: Anonym

Kul att ni kom o tack för presenterna! Men jag är redo för fest ja =D vi väntar på den där damen som kommit upp i åldern, hon kan ju få en ledig helg på sig ;-)Kram Kram M Ps. Sista gästen gick 20 o sen va de städing, så ja dyker förbi med hennes godispåse i morron Ds.

2010-02-20 @ 21:54:07
Postat av: Loggy svarar

Men Jenny! Klart du ska få smicker om du är värd det! Ja, även fast det inte var som jag sa ;) Okej, vi gör så här då: du festar 2 helger i rad nu, sen får du vila en helg. Okej? :D Hoppas det gick bra med städningen! Och till er andra flickor, visst blir det väl bra? :)

2010-02-21 @ 09:08:31
Postat av: kicken

hej.om jag tog åt mej??eeehh,nej,inte på d sättet du hade hoppats på..Skulle aldrig ge dej den möjligheten.Vad du menar med "avlagd fru"förstår jag inte...??Lite roligt är det ju dock att skriva om dej,för du tar ju åt dej som ett barn tar åt sej godis.Tycker du inte att d är jobbigt att folk tittar på dej en x-tra sekund när du är ute o går.....????D skulle jag ha tyckt allafall.

2010-02-21 @ 12:14:42
Postat av: Loggy svarar

Nej jag tycker det är BRA att folk tittar på mig en extra sekund, Kicken! Det innebär ju att man är speciell, eller hur? Jag tar inte åt mig ett skit av vad du skriver, vet du varför?? FÖR ATT DU ÄR LOW-LIFE FÖR MIG! Jag har inte nån form av respekt för dig!! Dessutom vet jag som sagt liiiite för mycket om dig för att ens tänka tanken på att tycka om dig!

2010-02-21 @ 12:27:34
Postat av: Anonym

Svar direkt,gulligt!!lilltjejen,som jag en gång tyckte så mycket om...Vad hände sen egentligen?Du som VAR så respekterad bland vänner o så...Känns nästan som om man har förlorat en familjemedlem.

2010-02-21 @ 15:08:16
Postat av: k

ps.jag råkar veta att du tycker om mej lite grann....

2010-02-21 @ 15:39:41
Postat av: Anonym

Men schizo! Låter nästan lite sentimentalt det här. Hur många olika personligheter har du, K? En av dem verkar iaf tycka om mig, annars skulle du inte slösa energi på mig!

2010-02-21 @ 16:08:10
Postat av: Ann-Helen

Nej nu får det vara bra!!... Detta är Ankis blogg.. Där får hon skriva vad hon vill, när hon mår dåligt, är ledsen mm... Inte behöver man sitta och kasta skit... Låt hellre bara bli att läsa det om man stör sig.. Ingen mår bra av detta iaf...

2010-02-21 @ 16:18:56
Postat av: J

:-) :-) Ja kommentaren om ja n.... på mej.... tänkte ja. Va kanske liiite pinsamt me tanke på vem du hade breve dej ;-) Men men vi hade kul då å de gör vi som sagt om! 20:e äre då ni tänkt tjejer?? Hmm hur står M till de? Bakis dan efter... Men fre funkar ju åxå. Vi får prata ihop oss, så de blir av :-) Ha de så länge!

2010-02-21 @ 16:19:09
Postat av: Anonym

lillgumman,söt.....

2010-02-21 @ 17:15:48
Postat av: Anonym

TILL ANN-HELENE.HAR MAN EN BLOGG(SOM ÄR OFENTLIG),MÅSTE MAN JU OCKSÅ RÄKNA MED EN VISS DEBATT I VISSA FRÅGOR,ELLER??

2010-02-23 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0