Dåså!

Jaha, då har jag just skickat iväg ett mail och berättat att det vi planerat i helgen INTE kommer bli av. Och det var inte "bara" en vanlig hemmakväll! Jag fick en fråga om jag kunde ha min dotter imorgon, men det var egentligen ingen fråga- det var ett KRAV! Finns inte en enda möjlighet i världen att jag släpper iväg henne till en fest med en massa fulla människor, och att hon sen ska sova hos nån som är full och spyr på golvet! NEJ TACK!

Mina barn är värda mer än så, och kan jag förhindra det så gör jag givetvis det!

Men tro för fan INTE att jag gör detta för ERAN skull, nä, det är för HENNE! Ni är de största egoisterna jag nånsin träffat, skulle väl sälja era egna barn för en flaska whiskey. För sprit och fester är väl det enda som räknas i livet?
DU har gjort bort dig nu. Min sk "vänskap" kommer du aldrig få. Återigen har du satt ribban...

Hoppas att ni inte känner ett uns av dåligt samvete för att ni kör över folk!

Kommentarer
Postat av: kicken

Hej Anki.Hur mår du egentligen???Blir faktiskt orolig när jag läser din blogg.Har några frågor:1.Tror du att jag skulle sälja mina barn för en flaska whiskey???Tror du d är du sjukare än jag någonsin kunnat föreställa mej.2.När vart det INTE egoistiskt att gå bakom ryggen på någon??Ge mej ett bra svar på dessa frågor o du stiger i skalan till 2 eller 3 på min 100 skala.

2010-02-19 @ 11:25:17
Postat av: Loggy svarar

Eh...tog du åt dig? Varför då? Lite känsligt det där, va? Svar på fråga nummer 1: jag har ingen aning faktiskt, och jag bryr mig inte, Men jag har varit med i några år och jag vet hur det funkar! Fråga nummer 2: Gå bakom ryggen? Hur tänker du då? Du menar Henke eller? Kärlek, hört talas om det? Värre att ta över nåns avlagda fru som du tydligen gjort, anser jag! DET är att gå bakom ryggen.



Din skala skiter jag fullständigt i, på samma sätt som jag skiter i dig. Det du anser rinner av mig som vatten, jag vet liiite för mycket om dig för att ha nån form av respekt för dig!

2010-02-19 @ 11:35:41
Postat av: LESS !!!

Som man sår får man skörda, sluta med det jävla självömkande tugget nu !!!

2010-02-19 @ 11:51:31
Postat av: Loggy svarar

Min blogg, mitt val! Dessutom är det ju sanningar, jag sitter ju inte och ljuger!

2010-02-19 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0