Feber och annat elände

MYCKET sällan det får vara bra. När det ena ger med sig, så kommer nästa elände istället. Detta är dock snabbt övergående. Tråkigt att barn ska behöva vara sjuka och ha ont bara :-(

Mina bihålor är inte vad de borde vara, känns som att nån slängt in syra i skallen på mig. Halsen känns som....som Auschwitz. Typ. Illa där också med andra ord. Och huvudet, oj. Kan man ha sån tur att värken beror på att vettet har kommit tillbaka?

Nu ska jag och A-H dricka ännu mer kaffe, äta godis och se på film. Snart kommer det en annan snäll själ med halstabletter till mig! Ja, och filmer :-)

Förresten!! Våra flickråttor behöver namn!! Tips?


Kommentarer
Postat av: Namn guru

Råttilde!

Jhajäsäk! (Jag Hoppas Att Jag Är Snabbare Än Katten)

Linguina! En variant från Ratatouill

2010-02-11 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0