Framförhållning, vad är det?

Jaha, ja. När man trodde stormen dragit förbi, så kommer helt plötsligt nästa! I dubbel uppsättnig dessutom. Nä, den där kojan i skogen kommer jag aldrig ge upp tanken om!!

Nästa gång ni planerar in saker, kolla så det är OKEJ med mig först kanske? För det HADE varit okej om jag inte hade egna planer! Jag ger dessvärre inte upp mitt eget liv och mina egna planer. Jag måste fokusera på mitt eget välmående, för att få detta att funka!!

Hur i hela helvete skulle ni löst det om vi fortfarande bodde ihop???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här va de längesen ja va in, fb tar liksom över ;-)

Syns på lördag om inget annat händer... Har åkt på magsjuka i natt, så nu räknar ja 48 timmar =)=)=)

Hörde att din son skulle följa med min hem i morron, han får jättegärna göra de, men de har inte gått 48 timmar i morron, bara 24, så du vet =D



Kram Kram M

2010-02-18 @ 08:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0