Huvudvärk och andra prylar...

...som faan inte vill ge med sig kan man bli trött på. Men det känns, tack o lov, som att det är mitt största "problem" just nu. Detta beror till stor del på otroligt bra sällskap av människor som ser saker på ett helt annat sätt än mig, och kan få mig att tänka i andra banor. Tänka om, tänka rätt.  Människor med normala liv, normala jobb, normal ekonomi och normala värderingar. Nu får jag det att låta som att jag bara umgåtts med patrask den senaste tiden, så är det ju naturligtvis inte. Men det finns enl människa som varit borta ur mitt liv i mååånga år, men som nu är tillbaka och ger mig energi genom sitt positiva sätt att se på livet.

Helgen kommer att spenderas nerbäddad i soffan med sjuk bebis, och förhoppningsvis o-sjuk son. Massa bra filmer och "sjukgodis" :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhåå sjukgodis.

Jag tror bestämt jag har liten ont...ja det har jag

2010-02-12 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0