Inte titta i backspegeln!!

Efter att båda barnen lämnat hemmet för andra aktiviteter, såsom skola och dagis, tog jag mig verkligen i kragen och tog en långpromenad vid havet i en timme! Underbart var ordet. Jag brukar försöka ha mig ut på en promenad om dagen, men man drar sig in i det sista. Så att komma iväg klockan nio var lovely!

Sen så var jag ju lite arg igår. Tänker inte gå in på några detaljer, men det har att göra med prioriteringar angående barn. Hur som helst, jag omvandlade ilskan över maktlösheten till nåt annat, och *poff* så var den putsväck! Sen så hjälpte det en hel del att en viss farmor löste mitt "bekymmer" också! Jag gör faan ALLT jag kan för mina barn, sätter ALLTID deras behov först. Men ibland räcker det tydligen inte till med alla uppoffringar, och då måste jag be om hjälp, vilket jag hatar!! Men som sagt, nu löste det sig :-)

En annan sak som också löst sig är  hyrespengarna som var försvunna ett tag. De har kommit tillbaka, och samtliga inblandade har förstått att de beter sig som barnrumpor ibland. Även undertecknad.

Dags att följa mitt eget bästa råd- blicka framåt och sluta älta det förflutna. Man kan bara ta lärdom av allt som hänt, aldrig, aldrig ändra på det! (även fast man vill!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klokt ;-)



Kram M

2010-02-18 @ 08:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0