Jag vill att du ska veta...men jag vill inte att du vet.

Alla ♥-ans dag! Att få vakna bredvid den vackraste flickan i världen måste vara det bästa man kan vara med om! När denna flicka dessutom väcker en med en "pusch", så blir man alldeles lycklig. Jag fick ju som sagt presenter igår, så idag är det barnens tur :) Vi ska fika  hjärtkakor och bara pussas hela dagen (om jag får bestämma).

*Kanske DU kommer och hämtar hjärtat som tillhör dig? *

Var vaken lite länge igår, eller i natt, så förkylningen har inte kommit bort av sig själv under sömnen. Huvudvärken verkar vara här för att stanna. Men det kanske är lika bra, för då kanske man glömmer hjärtesorgen. Såg förresten att Bo Holmberg dött "av hjärtesorg" och "ensamhet", det är ju för tragiskt.

****************************************************
Förlåt mig allt ont jag säger
Förlåt mig för allt jag gör
Men förlåt mig dock mest för detta:
Att jag verkligen älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vem är DU? Inte det som har rensats ut va?



Ha en fin allahjärtans dag, hoppas "DU" dyker upp och ger dig den där kramen som man ska ha just denna dag.

2010-02-14 @ 11:30:26
Postat av: Loggy svarar

DU är den person som har ett hjärta kvar här. Fritt för tolkning.

2010-02-14 @ 11:34:35
Postat av: Anonym

This time I'll try not to get hurt

This time I'll stay untouched with pain and dirt

This time I'll stick to what I've learned

This time I'll fly so low I won't get burned



Maybe it’s not enough

Maybe this time it’s just too much

Maybe I’m not that tough

Maybe this time the road is just too rough

To take me home



Jag kommer alltid älska dig Ann-Kristin.

2010-02-14 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0