Namnen!!

Råttflickorna har fått namn nu. Det blev TwIgGy och Leia. De är så vansinnigt gulliga så man vill bara äta upp dem. Får plats i handen, och somnar på en gång, det är ju klart de gör det, de är ju bebisar!

Jag mår ju som sagt inte tipptopp, är inte bara den trasiga själen som spökat de senaste dagarna. Förkylningseländet ligger på nån slags mellannivå och vill inte ge med sig. Är i zombietillstånd mest hela tiden och allmänt off!

Hur som helst...idag ringde det på porttelefonen och det var Maria som skulle lämna en kalasinbjudan. Med sig hade hon även chokladhjärtan, snackshjärtan och en skvallertidning. TUSEN TACK!!! Vänner som jag har växer inte på träd!!

Nu ska jag mysa med mina underbara barn och Linnéa! Ja och de andra :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va ju så lite så, hoppas de smakade gott o tidningen va bra =D



Kramen M

2010-02-18 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0