Oooops! I did it again..?

Detta måste vara en otroligt intressant blogg, eftersom det är besöksrekord hela tiden!

Lilla Prinsessan är sjuk :( Hon har haft hög feber hela natten, och när hon orkar prata är hon hes. Låter som ett litet monster (på väggen...) Andra familjemedlemmar har kräkts i natt, så jaa, natten har varit jobbig.

Och inte nog med det...jag ser ut som ett troll! På riktigt alltså...hår-galningen har knutit ihop mitt hår på ett otrevligt sätt under natten. Verkar som hon ärvt sin fars feber-nojjor och trott att mitt hår är världen som ska knytas ihop så blir allt bra igen.



Jag känner mig grymt besviken på dig...

Kommentarer
Postat av: J

usch då, stor krya på kram till henne! Själv är ja hemma me vab... du kanske hörde hur min dotter lät me hoatan :-( Nu går hon på bricanyl

2010-02-22 @ 14:05:26
Postat av: Loggy svarar

Skickar tillbaka en kram till er! Har börjat hostas här hemma också, sååå jobbigt att lyssna på :( Det skär i hjärtat!!

2010-02-22 @ 14:13:18
Postat av: Anonym

Hej. Har lyckats halka in på denna blogg genom att läsa andras bloggar där du kommenterat. Måste säga att jag tycker du verkar vara otroligt stark trots att du verkat haft stora motgångar i livet. Och man blir ju imponerad att du alltid låter dina barn gå i första hand. Du är verkligen härlig och stark!

2010-02-22 @ 19:39:09
Postat av: Loggy svarar

Men va roligt med nya besökare! Som dessutom lämnar spår efter sig :) Eller du kanske har läst länge? Hur som helst- ROLIGT!

2010-02-22 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0