Stress, stress

Jag vet inte, men är det meningen att jag ska behöva ha dåligt samvete och må skit pga att folk inte kan planera riktigt? Jag har fått rådet av min läkare att tänka på mig själv och barnen, att bara göra saker som jag själv vill göra, och mår bra av. Väldigt få förunnat, och en jävla lyx att få den ordinationen. Men det är som sagt inte utan anledning.

Nu är det ju tydligen så att jag har ett samvete också, ja tro det eller ej, och att folk ens kan tänka tanken att utsätta mig för dessa grubblerier i detta skede är helt otroligt! Inte en ursäkt eller nånting. Skäms ni inte när ni försöker göra det ÄNNU svårare för mig?? Hur kan man vara så egoistisk att bara köra sitt eget race??

Ni gör mig ledsen med detta beteende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0