Till de största egoisterna!!

Nu är jag riktigt jävla trött på detta! Jag fick frågan igår om jag kunde ha min älskade dotter på lördag, trots att jag egentligen är "barnledig". GIVETVIS skulle jag gärna varit med henne då, om det inte var så att jag har egna planer sen en tid tillbaka! Mina barn är mitt allt och är absolut inget jag väljer bort! Nu är det ju även så att jag fått ordinationen att bry mig om mig själv, att göra saker jag mår bra av osv. Så när jag har planer, vill jag helst att de ska bli av också.

När jag sa att jag har planer, blev det ett jävla liv, och jag ställer inte upp osv. Jag är ALLTID med mina barn, men nu får jag skit för att jag vill göra nåt den enda helg jag KAN göra nåt! Är det MITT fel att ni planerar som idioter? Ska jag släppa allt jag har för att NI ska kunna ha roligt och supa? Det här händer fan inte!

Jag har fått nog av detta nu, droppen var att mitt barn helt plötsligt skulle få vara med på festen! MEN GLÖM DET!!! Ingen alkohol i närheten av min dotter! Barn och alkohol hör inte ihop, men i er värld verkar ju alkohol vara det enda som existerar. Nä, nu har jag fått nog! Ni kan dra åt helvete med er, jag vill inte ha med er att göra. NÅNSIN! Ta för fan och tänk efter innan ni agerar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där sista är kanske nåt DU borde göra oxå.

2010-02-18 @ 19:34:50
Postat av: jane

små barn med på en fest med alkohol?? icke säger både hjärta å hjärna!

2010-02-19 @ 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0