Till er alla...

...Jenny, Jane, Ann-Helen och alla andra som har följt denna depp-blogg, nu ska det minsann bli ändring! Jag är ju en glad människa egentligen. Inte ska väl en, inte ens TVÅ karlar, få sätta stopp för det!!? Nu är iaf skiten bortrensad, och INGEN jävel trampar på mina barns känslor igen om jag kan påverka det!! En del av mina hyrespengar är anmäld saknade, och även råttorna samt bur och alla tillbehör.

Igår fick jag en ny bur av snälla Anna E, och Jeanette skjutsade mig till Arken för att handla nya helt underbara råttungar!! Tusen tack alla ni som är så otroligt snälla och ställer upp med det mesta ♥

Som avslutning på dagen hade jag två damer här på middag, trevligt! Det gör vi om!!

Ta hand om er allihopa, och TACK för att ni finns! Alla sms, mail, samtal och besök hjälper sååå mycket i de mörkaste stunderna. Det behövs inte så mycket för att göra mig glad igen :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Härligt min vän.. Detta gjorde mig glad iaf :)... Tack själv för att du finns... Kram

2010-02-11 @ 10:34:00
Postat av: J

Så skönt att höra, va gla ja blir! Å vikken syn man fick då man kunde läsa DIN blogg igen :-) Nu blire gamla A som kommer tillbaks igen då man får sig ett gott skratt då man går in o läser ;-) Tråkigt att höra att ni blivit sjuka bara. Krya på er KRAM

2010-02-11 @ 19:04:25
Postat av: Jenny

Jorå här läser vi ju hela tiden



Och jag hoppas på att vi kan hitta på nåt kul framöver!!

2010-02-11 @ 20:50:33
Postat av: Anonym

Härligt härligt!

Puss på dig =P



Kram M

2010-02-11 @ 21:11:37
Postat av: Jea

Tack själv för en trevlig dag och kväll!! Det får vi göra om snart igen!!



KRAM KRAM!!

2010-02-12 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0