Crazy kidz!

Vilken natt! Och vilken morgon!

Vaknade runt 3 eller 4 i natt med ett ryck och undrade vart Lill-Maggan var!!?? Hon kommer ALLTID över till mig på natten, och eftersom hon har en otrevlig hosta, så borde hon kommit över tidigt. Men inte...

Jag halvrusade in på hennes rum, men där låg hon fint och snarkade i sin säng. PUUUH!

Vaknade 6.07 imorse av att hon kom och väckte mig och gnällde över sina ögon. En trolig ögoninflammation gör att hon ser ut som att hon gått några ronder för mycket med Tyson. Plus att det är klet och kladd över hela ögonfransarna :( Inte lätt att öppna ögonen då inte.

Tänkte att nu somnar vi om och vaknar inte förrän runt 9-10 (som vanligt ;))

Jaha...

Ett par minuter senare står min son framför mig på golvet. Naken. Jag undrar vart han gjort av kallingarna och vad han gör vaken...? Han har ont i magen säger han, ont i halsen och huvudet osv. Och har klätt av sig för att han ska BADA! Kvart över sex!!

Bara att acceptera läget och fixa kaffe då! Sen har vi myst allihopa i sängen med massor med kuddar och täcken och "Alice i underlandet"! Vi älskar Tim Burton i det här huset...ska investera i ALLA hans filmer tror jag bestämt. Är man ett vuxet barn, så är man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0